top of page
  • תמונת הסופר/תמספרת דיאנה

מהו תוסף הגנה לשיער ואיך הוא פועל?

תוספי הגנה מהווים קטגוריה של מוצרי טיפוח שתפקידם להגן על השיער במהלך תהליכים כימיים. כל תוסף במשפחה זו נושא בחובו ייחודיות ומשפיע באופן שונה על התהליכים הכימיים שהשיער עובר. הדוגמא הראשונה לפטנט עולמי בתחום זה היא של החברה האמריקאית אולפלקס. לאחריה, הצטרפו חברות נוספות עם מוצרים כמו פייברפלקס מבית שוורצקופף, סמארטבונד מלוריאל, ואנטי-ברייק ממון פלטין, בין היתר. במספרה שלנו, אנו מציעים מגוון רחב של תוספי הגנה על מנת להבטיח שכל לקוחה תקבל את הטיפול ההולם והמתאים ביותר לשיער שלה, מבטיחים הגנה מקסימלית במהלך תהליכים כימיים.


הפעולה של תוספי הגנה על השיער

מנגנונים והשפעות השיער מורכב משכבות עם הקוטיקולה בחלקו החיצוני והקורטקס מתחתיה. הקורטקס מכיל קשרים כימיים חשובים כמו קשרי גופרית, קשרי מימן, ואחרים, עם קשרי הגופרית החזקים ביותר וקשרי המלח החלשים ביותר. קשרי המימן ניזוקים מחום, וקשרי הגופרית נפגעים במהלך תהליכים כימיים כמו צביעה או החלקה.תוספי הגנה ממוקדים בעיקר בשכבת הקורטקס, שם הם מבצעים שלושה שלבים עיקריים:


1. יצירת קשרים נוספים: השלב הראשון כולל יצירת קשרים חדשים בין קשרי הגופרית, דבר המגביר את חוזק השיער ועמידותו.


2. קיבוע וחיזוק: בשלב השני, תוספי ההגנה מחזקים את קשרי הגופרית הקיימים ואת אלו שנוצרו, מה שמסייע בשמירה על מבנה השיער חזק ובריא לאחר התהליכים הכימיים.


3. שמירה על התוצאה: השלב השלישי כולל טיפוח ביתי בהתאם להוראות המוצר, מה שמאפשר לשמר את התוצאות ולהאריך את חיי הצבע והטיפול.


השימוש בתוספי הגנה נועד לאפשר לנו ליהנות משיער בריא, חזק ומוגן, גם כאשר אנו בוחרים לעבור תהליכים כימיים הדורשים שינוי במבנה השיער. בכך, הם מספקים פתרון חשוב לשמירה על איכות ובריאות השיער.


יצרניות מובילות של תוספי הגנה לשיער

תוספי הגנה לשיער מספקים פתרון יעיל לשמירה על בריאות השיער במהלך תהליכים כימיים. הנה סקירה של היצרניות העיקריות בתחום:


אולפלקס OLAPLEX

מציע מהפכה בתחום טיפוח השיער עם מוצריו החדשניים, המובילים את הדרך בשמירה על בריאות ואיכות השיער במהלך ולאחר תהליכים כימיים מורכבים. החברה מציגה גישה ייחודית לטיפול בשיער, על ידי פיתוח פורמולה מובחרת המחזירה לשיער את חוזקו וברקו, תוך כדי שמירה על המרקם והגמישות הטבעיים שלו.מוצרי אולפלקס מיוצרים ללא ניסויים על בעלי חיים, והם נטולים מסולפטים, סיליקונים, DEA, פתאלטים ואלדהידים - מרכיבים אשר ידועים בפוטנציאל הפגיעה שלהם בשיער ובסביבה.



הפורמולה הייחודית של אולפלקס מתמקדת בשחזור קשרי הגופרית והמימן בתוך שכבת הקורטקס של השיער, מה שמאפשר לשיער לשמור על מבנהו הטבעי ועל עמידותו בפני נזקים חיצוניים.הפיתוח המדעי מאחורי אולפלקס נחשב לפורץ דרך בתעשיית טיפוח השיער, והוא מאפשר למעצבי שיער ולמשתמשים הסופיים לבצע תהליכים כימיים כגון צביעות, הבהרות והחלקות כימיות, בלי לחשוש מהשלכות ארוכות טווח על איכות השיער.


המוצרים של אולפלקס מיוצרים בארצות הברית, והם מציעים פתרון מקיף לשמירה על שיער בריא, גם במצבים שבהם השיער נחשף לטיפולים כימיים אינטנסיביים.בנוסף, אולפלקס הוא לא רק על פיתוח מוצרים איכותיים, אלא גם על התחייבות לסביבה ולאתיקה, כפי שניתן לראות מהרכב המוצרים הנקי והבר-קיימא. זהו דוגמא לחדשנות שמשלבת בין מדע לאחריות סביבתית ואתית, ומספקת לצרכנים מוצר שהם יכולים לסמוך עליו בכל פעם שהם מחפשים לשפר או לשמר את איכות השיער שלהם.


אנטיברייק Anti Break Safe Guard

אנטיברייק Anti Break Safe Guard מהווה חידוש טכנולוגי בתחום טיפוח השיער, המעניק פתרון מתקדם לאתגר הנפוץ של שבירה ותלישה. על ידי שילוב חומצות אמינו פורצות דרך, המוצר מצליח לשקם את השיער מבפנים, יוצר קשרי גופרית חדשים, ומחזק את הקשרים הקיימים בשכבת הקורטקס, מה שמביא להגברת עמידות השיער והפחתת הסיכון לשבירה ולתלישה.המוצר, שמיוצר בישראל, עוצב במיוחד לשיער שעבר תהליכים כימיים כגון הבהרה, צביעה, או יצירת פסים, שבהם השיער נתון ללחץ ולנזק.



אנטיברייק מספק לשיער הטובל בתהליכים אלו שכבת הגנה ושיקום, תוך שמירה על מראהו הבריא והזוהר.בנוסף, המוצר מציע יתרון משמעותי לנשים המחפשות טיפול אמין ובטוח במהלך ההריון או ההנקה. הודות לנוסחתו הבטוחה והעדינה, אנטיברייק מאפשר שימוש ללא חשש, מבטיח שהשיער יישאר חזק ובריא גם בתקופות אלו.


לסיכום, אנטיברייק Anti Break Safe Guard מציע לך לא רק פתרון לבעיות שבירה ותלישה, אלא גם שקט נפשי בידיעה שאת משתמשת במוצר איכותי, בטוח ומתקדם, המתאים לכל שלב בחיים ולכל סוג שיער, במיוחד לאלו שעברו טיפולים כימיים.היצרניות הללו מציעות פתרונות חדשניים לשמירה על איכות ובריאות השיער, ומאפשרות טיפולים כימיים בלי לפגוע במבנה השיער.


לסיכום

במאמר זה סקרנו את תחום תוספי ההגנה לשיער, המשמשים כשומרים נאמנים על בריאות השיער בעת טיפולים כימיים. הם פועלים על שכבת הקורטקס של השיער, מחזקים ומייצרים קשרי גופרית חדשים, כדי לשמור על חוזקו ועמידותו. הצצנו למותגים מובילים כמו אולפלקס, ננו K פלקס, ואנטיברייק, שכל אחד מהם מציע פתרון ייחודי וחדשני לטיפול ושמירה על השיער. דגש מיוחד הושם על הטכנולוגיות המתקדמות והחומרים הבטוחים המרכיבים את התוספים, המאפשרים שימוש אף בתקופות רגישות כמו הריון והנקה. תוספי ההגנה אינם רק משפרים את מראה השיער ואת מרקמו אלא גם מאריכים את חיי הצבע והטיפולים הכימיים, ובכך מהווים חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של רבים.


במספרת דיאנה איסקוב

אנו מחויבים לאיכות ולבריאות השיער של לקוחותינו. זו הסיבה שאנו משקיעים במוצרים מהפכניים כמו תוספי ההגנה שנדונו, המאפשרים לנו להציע טיפולים כימיים מתקדמים תוך שמירה על בריאות השיער. מאולפלקס ועד אנטיברייק, אנו מבטיחים שכל לקוחה תקבל את הטיפול המתאים והאיכותי ביותר, תוך התחשבות בצרכים ובמצב השיער הייחודי לה. במספרתנו, תוכלו ליהנות משירות מקצועי ואדיב, באווירה נעימה ומזמינה, שבה כל טיפול מתבצע עם דגש על הקפדה על בריאות השיער והתוצאה הטובה ביותר לך. בואו לגלות איך אנו משלבים חדשנות ומקצועיות בכל תהליך, לשיער שלא רק נראה טוב אלא גם מרגיש בריא וחזק.

6 צפיות0 תגובות
bottom of page